Baaarcaaaa

Nu har jag ledig helg, sen jobba mån, tis ons..
seeeeeeeeen onsdagnatt så äre barcelona =)
Träffa Madeleine, äääntligen =)
Ska bli såå skönt o se henne igen..

need to get away...
Allt känns tråkigt och ganska meningslöst.. som vanligt ..
Hennes & Mauritz i barca kanske behöver en till vm?
haha...

Nått måste jag ändra på iaf, för inget känns kul..
byta stad känns prio...

Byta minnen och känslor också kanske?=)

Vet inte hur det skulle gå utan sofie på jobbet...
Hon är kanske den enda anledningen till att nått känns någorlunda kul.. :)

Jävla körkortet kan ju kanske bli klart nån gång om 2 år..
med mina jobbtider så ser det nog ut som så..

tyck synd om mig saaajaaa...

image14

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag vill också till värmen :( fy tusan vad avundsjuk jag blev nu. Sola lite för mig också, det kan ju knappast va kallare än här i snörusket :P

2007-11-10 @ 17:58:54
URL: http://www.blogg.se/emellliie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0