why do u laugh, when i know that u´re hurt inside?

Nu är jag VM. har vart i en hel vecka nu. lite mer tom.
Har vart i malmö på ledarskapskurs. va verkligen skiiitkul!
rädslan att prata inför folk är som boortblåst!
trivs bra i motala, trivs riktigt bra med soffan! hon är helskön!
vi är bäst på att shoppa i malmö iaf ;)
har fortf sån ångest för att jag inte köpte klänningen... Jag hatar att Zara inte finns i lkpg...
Men som sagt, soffan och jag ska till sthlm nästa måndag.. kan bara hoppas på att den finns där då.

Jag är riktigt glad för allt som hänt.. för att jag kommit dit jag vill...
Men, sen finns det folk som förstör så otroligt mkt.
Jag har aldrig varit så besviken i hela mitt liv.
Och jag var/är så jävla arg för att min familj fick utsättas för de där.
Man ser ganska fort hur olik man kan vara en del personer.
lärde mig iaf att inte vara så godtrogen.
Och jag lärde mig verkligen vilka vänner jag verkligen ska uppskatta!
Och vilka människor som ger mig nånting.

Imorrn är jag ledig. de blir mkt spring då.
till polisen och skaffa nått pass..
till cykelaffären och hämta min korg.
Köpa hårfärg, färga håret.
bara hoppas på att det blir bra!

lördags är ångest, men jag minns inte, så det hände inte.

Carro, tack för dina ord i lördags. du ska bara veta va det gjorde! den meningen kan inte få mig att sluta le!
"Nina, du är störtsskön, jag tycker verkligen det, jag är grymt stolt över dig"
tack:)

kaffe, keane - nothing in my way, och sista kapitlen i boken.. precis nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

zara ska komma till linköping, i gränden.

2007-05-08 @ 10:00:23
Postat av: Caroline.

Men du är ju störtskön tjejjen.. världens bästa.. Bort i från dräggen och häng med oss ;) vi finns här!! =)
Älskar dig din underbara ....
Puuuussar i mängder!!

2007-05-08 @ 11:49:43
URL: http://www.CarolinesTankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0