we would shine

hård vecka. många långa timmar på jobbet.
Men imorrn jobbar jag bara sex timmar =)
vill ut idag, eller igentligen för en vecka sen igen. *dom som fattar fattar*
oh, försvinn.
haha jag skrattar åt mig själv. det är de enda jag kan göra.
Men oooh, drömma får man.

snart snart snart är det semester! tack gud!
sista minuten, vaaart?
nästan allt, förutom bullen.

på lördag är det utgång. en seriös en. riktigt skojj.
förfest med bara emmie! ett helt år att ta igen!
som det känns nu kommer vi aldrig komma ut=)
men det mååste ske!!

och jag vet redan hur kvällen kommer sluta, tyvärr.
Haha, men de är bara att skratta åt det!!

för övrigt är jag ganska trött på allt.
ingenting händer, ingenting jag vill ska hända iaf..

Fick en fin fin topp/tunika av Madeleine igår!
hittade den när hon va med, men kände att jag inte hade råd att köpa den! grät nästan en tår.
dagen efter kommer jag hem till madde och där står ett paket!
Pärlan hade verkligen gått och köpt den till mig! du är sötast vännen!


ge mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0