truly madly deeply

hemma från jobbet idag. blää.. blir så deppig då. mitt huvud dunkar sååå hårt. och jag mår fruktansvärt illa.
Jag fick min resa v.26 =) Madde tog en vecka ledigt!
Vi har ingen aning om vart vi ska. sånt som märks!

helgen.. bla bla osv :P

denna helg kommer bli sååå kul!
Min alex har kommit hem från hennes jorden runt resa!
platens med Carro på fredag?
Sen kommer Fredrik hem från sthlm och hälsar på också! Heldag med honom på lör! shoppa osv!
Hälsa på hos familjen i tornby!
Madde är duktig och jobbar hela helgen! bra för henne, tråkigt för oss :(

Ska försöka hinna med att hälsa på frisören och slinga o klippa håret!


14.15..

oj, va ont. jag visste. men en liten del av mig ville tro att jag missförstått allt.
Bara för att, va jag tvungen o kolla på kort.
så fina kort.
såå fint alltihopa!
nu kom allt. nu känner jag allt.

lås dörren. ner med persiennerna, släck.





Kommentarer
Postat av: Caroline,

gumman.. ni var verkligen jättefina tillsammans, men DU är finare utan honom, du är finare som en enskild person.. tänk på hur du har vuxit och blivit så stark utan honom.. Du vackra människa!!!

2007-05-22 @ 18:07:40
URL: http://www.CarolinesTankar,blogg.se
Postat av: Madeleine

bejb <3 no words can describe.
v26 .. skönt att ha nått att längta till. tack!

2007-05-22 @ 18:37:41
URL: http://minadagligabekymmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0