too late to apologize

bloggbloggblogg.
lustigt att man gillar att skriva så folk kan se det.
För ingen som skriver blogg kan säga att de inte gör det för att folk ska se det.
isf, finns word.

Idag va ingen bra jobbdag. hängde om flick. vart iof bra om man tänker på omständigheterna.
Men fick en konstig känsla... falskhet och prat bakom ryggen. Jag har inga bevis på att det verkligen stämmer.
men, magkänslan brukar vara sann.
Jag saknar 493 (tornby). alla fina människor, min familj! saknar känslan av att känna alla. kunna alla interna skämt. kunna göra vaaad som helst utan att bry sig. ååhh, tornby! älskar er:)
och fredrik, min fredrik som svek mig för sthlm. dig saknar jag mest av allt!

jaja.. de här går väl också över snart antar jag. lr det vet jag.. eftersom det blir en annan stad om bara några månader. bara jag inte känner samma sak då.


mamma & Nina dag på tors. kanske sova där. OM jag orkar =)

Alex kommer hem på tors! ÄNTLIGEN!! som jag har saknat dig!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0