never say always

minnen minnen. nästan som bortblåsta.
iof bara att gå tillbaka här och läsa alla inlägg.
komiskt nog gjorde jag det i helgen.
tänkte ganska mkt på "oss" då. på dig. på det vi hade.
För mig va det speciellt. och står fast vid att jag aldrig upplevt det jag upplevde med dig.
Mkt dåliga stunder, meeen så många mer bra.
Jag känner ingenting längre, och skulle aldrig kunna igen, jag träffar andra. jag har verkligen kommit över.
Men endå skaver det att du har träffat en ny. 
speciellt när du inte ens berättat det för mig.
Först blev jag bara förbannad och kräktes på ditt msn-namn.
hjärtat bultade hårt när jag såg bilderna du hade uppe på henne.
Men antar att du verkligen är kär.. du hade inte ens bilder uppe på mig. inte som du självmant satte upp iaf.
"jag ska inte ha förhållande på ett år nu, vill bara leva livet som singel, de behöver jag"
hehe jojo. du klarade 4-5 månader iaf.

för 5 månader sen hörde jag "jag älskar dig".
undrar när hon får höra det...

haha jaaaaja...

inatt får jag besök. för det behööööver jag :)
saknat faktiskt...

sthlm på måndag, håll tummarna för min klänning då!

Kommentarer
Postat av: Emmie

Hej gumman, vad kul det vore att träffa dig just nu, jag bara kom o tänka på det. du får röja undan lite tid för mig när jag kommer hem, ok? kram

2007-05-11 @ 08:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0