I´ll be all u need, and more.

riktigt jobbig vecka.
vart sjuk. försovit mig till jobbet, festat för hårt.
för första gången tvivlar jag på om jag verkligen klarar av ansvaret som vm.
Allt känns tungt och jag vet inte om jag är mogen nog?
Så jobbigt att behöva erkänna det för mig själv.
Vet inte riktigt hur jag trivs heller. allt känns tungt just nu.
jag kanske bara har en dålig period?

torsdagen va sjuk. kan inte säga så mkt mer än det, och att jag ALLTID får som jag vill..tillslut..
haha nee då.

Träffade Fredrik idag, underbart! Gud vad jag saknar honom. jämt!
skönt att prata ut med honom, prata med nån som vet hur det kan va på h&m =)

Jag får simma vidare, o jag hoppas verkligen att allt vänder. vad gör jag annars?

nu... vin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0