happyhappy

OH NO!
jag har skrivit nästan varje dag nu!!!
jag som aldrig har nånting att skriva här.
Nu handlar det bara om att jag har för mkt tid. fast endå för lite.
Jobbar 10-11 timmar per dag. sen hem och äta, tv, sova. sen upp igen.
Därför blir det mkt blogg. men de är ganska skönt endå. rätt musik, så kan man skriva hur mkt som helst:)
Jag älskar mitt jobb, samtidigt som det stressar ihjäl mig.
Sofie och jag har konstaterat att vi har fått magsår. att vi snart är drabbade av magkattar.
Jag har inte ätit varm mat på väldigt länge nu.
Kan inte göra det på lunchen, blir så trött då=)
sen halvsitter man upp och stressar i sig maten för att hinna allt annat. ungefär.
Sofie & jag åker på kurs i sthlm på mån. arbetsmiljö & säkerhet. mkt resande med soffan senaste tiden=)
riktigt trevligt! kan skratta ihjäl mig bara jag tänker på henne! whaaa, du är för go=)

Jag jobbar på min 20årsdag:(
9,00-18,45 . .  ganska hårt.. men ska försöka byta med nån. så jag kan få gå hem några timmar innan=)

Jag har ganska mkt i huvudet har jag märkt. skulle visa sofie vad fint jag skrivit i min almenacka. och upptäckte att jag skrivit "jag fyller 20" två dagar innan jag igentligen gör det.. rätt kul sådär.

på onsdag ska vi på nån kurs, dock här i lkpg =/ de är nån utbildning om första hjälpen.
på inbjudan stog det " ha oömma kläder på er"... usch, jag längtar inte =)

min älskade ettåring kom och hälsade på mig på jobbet idag.
sprang imot mig i världens fart, ropa "ninaninaninanina" och kastade sig på mig. =) jag vill klämma ihjäl =)

lite mys inatt. nattbesök är bra. never stop=)

5 veckor kvar, sen semester!
en av veckorna måste bli en sista minuten. en galen vecka med mkt alkohol. det vill jag ha =)
ska bara hitta nån som vill följa med mig !

så ruskigt oberoende just nu. känns så skönt. sen finns det svackor. men de tar man sig alltid ur.
men alltid finns det ju en dröm såklart! :)

ikväll blir en lugn kväll. jobb imorrn. lördag vet jag inte riktigt? nått kul kanske?


Kommentarer
Postat av: ajdahh

Klart det inte hände stumpan! det man inte minns har inte hänt :)
Klart vi måste ses snart, jag kan höra av mig imorgon kväll & se vad som händer & fötter :)
Puss!

2007-05-11 @ 21:38:41
URL: http://ajdahh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0