ensam är inte stark.

sthlm på kurs idag! den va ganska givande. men som med alla kurser där man sitter och lyssnar i 8 tim i sträck, kan det bli ganska långtråkigt.
men men. lärt mig mer om säkerhet & arbetsmiljö iaf =)
rolig lördag med Carro, as always iof!!
började lätt på magnolia med vin. sen som alltid drar vi fram partyflinet och beställer in drinkar =)
godaste jag druckit btw. det va johnnys, men tillhör nu Carro=)
det hände masser lustigt den kvällen! Tror att jag va överallt.
pratade med min lilla praktikant från tornby.. som numera tagit över efter mig. först vart jag katastrof känslig och nästan skällde på emelie. men det gick över ganska snabbt, när jag insåg att jag va ganska stolt:)
hörde saker som fick mig att känna hur brett jag kan le! även fast jag vet att de bara är snack, så gjorde det mitt hjärta gott att höra det=)

Min fiiina semester börjar om 4 veckor =) yesyesyesyes

På lördag ska jag fira min nyfunna partner Sofie! min pärla!
60 personer, och jag känner 6 av dom! haha, men sånt är trevligt:)

Ska för övrigt planera in min 20års fest! klantig som jag är sa jag ja till att ta sofie k:s lördag.. o de är lördagen efter min födelsedag! men men. får fixa på nått sätt!

glad är jag iaf att jag kan gå på james student! börjar inte förns 14.15 då! missar tyvärr mottagningen.

sova sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0