aldrig gammal, bara äldre

ur Madeleines blogg:

jaah massa jobb i lördags slutade med att idis kom förbi, hämtade mig och så hittade vi stackars nina.
hon är för populär för sitt eget bästa, killarna bara jaaagar henne:p men som tur var slutade hennes kväll bra.
lyckligare än hon varit på länge efter ord som värmt hennes hjärta så såg hon riktigt söt ut när hennes bordsskick började likna mitt.. hihi

Kunde inte skrivit det bättre själv! :P
haha! Gud vilken rolig kväll!

jobbjobbjobb.. känns som jag inte gör nått annat! tur att de är kul iaf!

usch, disskuterade med mamma & pappa idag.
-mamma: Jag vill verkligen inte att du flyttar..
hm, nee inte jag heller.. men jag måste ju tyvärr. fast iof. klart jag vill. men är jag redo?
har jag gjort allt här?
aja, sånt som märks.
Pappa tyckte att jag skulle flytta till gbg.. där har han masser "kontakter" som kan fixa lägenhet åt mig fort.
kanske blir det då?
dono.

sommar först & främst.. åååhh så skönt!



komkomkomkooooooom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0