Visual Merchandiser

JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅ GLAD!
min dröm blev äntligen sann!
Jag ska bli vm:are . .  det känns så sjukt... Lilla jag?
Kommer jag klara av det?
Jag kan inte sluta tacka alla.. Men svaret jag får är att jag faktiskt ska tacka mig själv, ingen annan än jag har gjort att jag kommit så långt! kanske ligger nånting i det!

Intervjun med Stefan och Ronny va riktigt kul, min första intervju!
Va så nervös minuterna innan! kändes som  magen skulle explodera!
Men de fick mig att känna mig bekväm, och sen rulla allt bara på!
Vissa svar jag gav förstår jag fortf inte själv?
Men det måste ha gått bra iomed att de ringde några timmar efter och meddela mig
ATT JAG FICK DET!
Fortsätter på tornby nästa vecka också.
sen börjar utbildningen..

jag kan inte tänka på den dagen jag måste säga hejdå till alla på jobbet!
Usch.
Det har endå varit som mitt andra hem..
Det va där allting började=)
Alla är speciella på sitt sätt där ute =)

Men jag har äntligen kommit nånstans!!!!!!!!
Den endå rädslan jag har är att jag bara är 19/20.. kommer de lyssna på mig?
Men det är sånt som märks!
Ingenting kan iaf ta ifrån mig glädjen!
jag är stolt över mig själv för första gången i mitt liv!
för att inte tala om familjen och nära & kära:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0