sommar kooooom

kul helg.. alltid med madeleine!
ska ta tag i allt nu.
vart sjukt virrig ett tag nu.
har till och med glömt ta mina vitaminer varje dag =O

O jag är så osäker på allt....
vill jag ta så mkt ansvar?
jag vill va ansvarslös och inte behöva tänka så mkt ett tag till...
Om 6 veckor är allt annorlunda.
jag ska leda andra människor...
kan jag ens leda mig själv rätt?
oooohhhhhhhh.....
allt blir så allvarligt...
kommer jag ens klara utbildningen och alla test?
att utbilda mig kostar h&m över 100 000 . .  så de känns som jag verkligen vill klara den..

imorse vaknade jag av att jobbet ringde o frågade vart jag var..
jag va helt säker på att jag började kl 12 . .  men icke..
Jag skulle vart där 9,50 . .
sånna misstag får man bara inte göra som vm:are....
bara det lilla är kanske ett bevis på att jag inte är mogen nog?
oh..
jag är rädd....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0