"She makes the hairs on the back of my neck stand up"

Ne-yo - sexy love... ganska skön...

I onsdags va min "sista" . . anledningen till att jag använder " är för att jag jobbar helgen..
men då är det bara extrajobbare och typ jag, bm och sami...
Så i onsdags sa jag hejdå till nästan alla på jobbet..
gråtkalas... fyyyyy va jobbigt det va.
Eva N va sötast med sina fina ord. Anne va bäst :)
de va jobbigt att bara krama alla.... jag grät nog mest... men sån är ju jag.
haha, alla kunder bara stanna upp... kan tänka mig att det såg ganska konstigt ut.

Imorrn jobbar eva H . .  att säga hejdå till henne kommer skära rejält.. men mest jobbigt kommer det va att säga hejdå till min älskling Sami. han är fööööör underbar! Jobbet är liksom kul för att han är där.
jag lever för rasterna med honom.
Oså BM såklart... men med Karin ( som har vickar för mig) så kommer hon klara sig galant.
TORNBY FOR LIFE =)


Min fina fina fina jacka fanns inte kvar i xs . . .  fyyyyyyy....
så jag har självklart mailat till sthlm och frågat ifall de kan skicka en till lin&co =)
jag är liksom för kär för att släppa den.

för övrigt har jag handlar för mkt idag. fast, min kjol/klänning va riktigt värd!
har sprungit på MQ så mkt att de till & med ringde o sa att den hade kommit =)
jag tackar & bugar!

handla mat med mamma för typ 600 . . .  grejen va att när jag hade packat in maten i kylskåpet såg det lika tomt ut endå.. meeen men.

på måndag är det dax! då börjar min efterlängtade vm-utbildning...
ganska nervös.. fast mest för alla tester i slutet =)

MOTALA sa jag...
aaaaaaandas!   haha


pratade med Fredrik nyss, han fick mig att se ljuset i det hela..
- Nina, tänk så här.. snart är du här hos mig i sthlm.
tack vännen!


Men vill jag dit? sthlm, gbg eller malmö?

det roligaste är att jag kan se mig hamna i typ karlstad lr nått....
då ger jag er nöjet att skratta åt mig :)


såja...
rötjutet i högsta . . .
väntar på madde som tror att hon är duktig för att hon jobbar en fredagskväll.....=)

för övrigt..
läs: Mina dagligabekymmer.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0