nothing in my way

Oh, denna kväll har bestått av väldigt för mkt cola light och digestivekex!!
Nu sitter jag här, med full mage, nygjorda naglar (som inte las ner för mkt energi på), känner mig ensamast i hela världen, är väldigt upprörd över att enbart kanalerna 1 2 4 & 6 fungerar på tv:n, tror att jag är röksugen, men orkar inte ställa mig i dörren och röka, längtar tills jag vaknar imorgon, för jag är fruktansvärt sugen på morgonkaffe, jag har tvätt i torktumlaren sen igår, och jag hör hur grannen smäller i dörrar där nere, men har för lite energi för att orka bry mig, har en föööör synlig utväxt, men är för trött och kanske för snål för att ringa till min frisör, jag har kommit på att hag är väldigt killig av mig, kan iof bero på att jag umgåtts med två gulliga homosexuella?, ska snart smörja in mig med brun utan sol, för jag är helt enkelt för lat för att ta mig till ett solarium.


ska jag städa? ska jag städa?
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, det är fredag.

ett glas rött, eller två. det skulle sitta helt rätt just nu.
alla är på kryssning de här dygnet . . .  
fast inte jag. jag har så kul här hemma, jag har jobbat och vart flitig.

funderar på att göra några situps  . . börjar få lite ångest.
men jag orkar helt enkelt inte.



jag ser mig själv som en väldigt ansvarstagande människa.
och jag vet att en del också tycker det.
Men jag har kommit på att detta inte är riktigt sant.
btw sådäääääär.

just nu på min tv visar de:
 1 : konståknings-vm i tokyo
 2 : the corner
 4: jordan, rättsläkare
 6: stargate atlantis    ....
hmm? guuuuuud vad ska jag välja?
och det bästa är att jag inte har nån dvd, så ingen film.
Jag har en video... och EN film... vänner säsong 8 . avsnitt 6 -10 . .
har sett den ungefär 1555486705789421 ggr.

tänkte igentligen att jag skulle berätta lite om varje avsnitt....
men nu har jag bestämt mig för att äta ett till digestivekex och titta på avsnitten istället.



keane - nothing in my way . . Mina favorit.

jag vill inte lämna ikano?
jag vill inte lämna b-m?
jag vill inte lämna sami?
jag vill inte lämna anne?
jag vill inte lämna nån?


fast, jag vill bli vm...

Kommentarer
Postat av: Madeleine

gösta du lär dig. du har iof däckat i min soffa nu, och jag tror de e dags för mig att sova snart. jag dör. hahahahhhhhhhhhhahahahaah fy fan va livet är hörkigt just nu! pssususuussu

2007-03-25 @ 06:12:17
URL: http://minadagligabekymmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0