it feels soooooo right.... tooooonight

Choklad och jag måste gå åt skilda håll . .
Choklad är inte bra för mig.
JAG BEHÖVER INTE CHOKLAD SA JAG!

sjukt beroende av choklad . . . . blir nästan rädd för mig själv.
xs i byxor är bara att glömma nu.. får packa ihop mina fina små byxor i en kartong så länge.
Ska ställa den synlig med alla byxor och straffa mig själv. hah!
Nu måste jag bli duktig igen =)

ledig nu i 2 dagar.. sååå skönt..
På måndag är det en ny vecka, ( ganska självklart) . . men då är ALLT förändrat.
Fredrik jobbar dåmera i sthlm, annie jobbar dåmera i city, en ny karin ska försöka lära sig fredriks jobb.
jag kommer INTE hjälpa henne.. nono.. en blond stockholmare som aldrig jobbat med kläder..
VARFÖR TA EN SÅN? blir sååå trött.. 300 per dag söker jobb inom h&m..250 av dom har tidigare jobbat med kläder, en del till och med inom h&m..¨hon är inte ens snygg? haha.. Nina är arg...
Men hon ska inte stanna länge tydligen.. kan bara hoppas att jag försvunnit innan henne.

Haft sjukt roliga helger på sistonde..Madeleine och Jag har haft riktigt sjuka äventyr, druckit för mkt alkohol och skrattat mer än nånsin=)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0