ibland känns allt ganska sorgligt.

fredrik har flyttat. kändes SÅ tungt att gå till jobbet idag. . .
Och imorrn är det måndag, och då är han inte där. o inte nästa måndag heller.. aldrig mer...
Hans brev på skåpet värmde så mkt. som det samtidigt gjorde mig ännu mer ledsen.
Han är en otroligt fin människa, som jag alltid kommer ha nära.

enda jag har i tankarna är att jag skaaaaaa till sthlm.
Fredrik (nya chefen) nämde efter hans andra dag hos oss att han vill göra mig till vm:are...
det kändes otroligt bra=) antar att det var annies förtjänst:)
 så nu får jag hoppas hoppas!!

stå ut Nina, stå ut...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej gummsan.. jag förstår att du har det jobbigt just nu och jag klandrar dig inte.. du vet vart jag finns och du har mitt nummer, ring när du känner för det.. Du kommer lyckas, du kommer nå toppen och du kommer att må bra av alla dina beslut och turer.. du är fin och underbar och du är värd att lyckas, i know you will, somehow ;)
Looove you!!!

2007-03-12 @ 09:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0