When I think about you I touch myself

Hur ska jag börja?
det finns ingen chans att jag kan förklara hur jävla underbart det va!
jag får andningssvårigheter så fort jag tänker på allt...
Min marco.. oooohhh.....
vårat hotell..
vår bar..
Marcos restaurang...
Madeleines blåögda.....
alltalltallt...
Det bästa jag nånsin har varit med om.
Jag vill ha min Marco..
han va så mitt i prick, på alla sätt :)

Madeleines Nikos ska komma o hälsa på henne här i sverige..
vara här ett tag, sen ska jag tvinga de två att åka tillbaka nästa sommar och bosätta oss där..
När min Marco kommit hem från armén.

jag ska tillbaka till honom... jag måste..
han är min..........min dröm...min aaaaaalllllllt.
varför sitta i sverige o tjuta när jag KAN åka tillbaka till honom?

ik missen jou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0