Korfu vet du.

jaaaaaa men lååååååååååååååt mig få va däääääääääääär nuuuuuuuuuuuu



sitta och slösa sina dagar här känns rätt meningslöst.
fan fan fan.... jag vill sååååååååååååå gärna va där nu.
kanske just i denna minut äta hos Marco.

sen upp till balkongen och dricka red bull + ivanhoff =)
sen snacka skit och hålla vakt på allt som händer där nere..
-niiiiiniiii, vifiiiiin hin iiiktiiiiii...jiiiiiiig tiiiiiir liviiiiit iv mig niiiii...

- miiidiiii vifiiiiin, hiiiiin sittiiiir mid missiiiir tjijir niiii.. hiriiiiiiiii..
haha fyfan.
våran korfu mening är så självklart : nee men okej, jag tar livet av mig nu ( ni min iki, jig tir livit iv mig ni)

snart snart sååååå snart.. nästan iaf... så är vi där.

jag saknar allt.
skönast av allt är att vi kommit fram till att:
vi saknar korfu mest...
sen niko o marco o alla andra.
bra där oss.


"ooooh, in sweden we call it kiosk"
"yeah, but tomorrow we gonna sun"
"you are like old ladies"
"hellooo Hunnyybunnyyyyys"


jag kan sitta i två dar till och komma på maddes och grekernas roliga meningar...
jag va inte så rolig faktiskt..
inte med ord iaf ;)

eeeh eeehhh ,   eeh,  can i get a hug? of cooouuurrrse, don't even ask.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0