just don´t wanna miss u tonight

Fast herregud va trött jag är idag.

+ att jag är grymt trött på mitt jobb.. för mkt att göra nu. och jag har för mkt annat i huvudet.
vill ha helg..
ska nog bosätta mig hos mams & paps då.. saknar dom.. måste spendera så mkt tid som möjligt med dom nu.

annars suger livet här i linkan.. sweden as well..
Kan inte bara tiden dra iväg.. oså är allt fixat redan...
orkar inte med allt de jobbiga nu innan...
blä.. orkar inte ens tänka på det...

Har vart 20 i en vecka nu.. OCH har inte vart på systemet än! däääää niiii!


sova antar jag.. seriöst det enda jag ser fram emot just nu..
det enda roliga jag kan komma på..

Kommentarer
Postat av: Madeleine

mm sova är allt bra roligt ibland :)

2007-07-28 @ 01:54:38
URL: http://minadagligabekymmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0