I belong to u

Eros ramazzotti & anastacia - I belong to you..
Åh, första kvällen jag såg Marco.
Vi satt och åt på hans restaurang.. hade beställt alldeles för mkt vin.
Cigaretterna tog slut, så Madeleine fick låna en av Marco.
sen efter det sprang hon och köpte och jag satt kvar..
Marco stog o baren och kollade lite för mkt tyckte jag då.. =)
så kom den låten på, marco tittade med sina fiiiina ögon, och jag tittade tillbaka och log...
åh det pirrade i hela kroppen.. bara för det ögonblicket.. de va sååå äkta :)

jag skulle göra precis vad som helst för att få vara där nu....
Men det är inte långt kvar...

Han ska in i grekiska armen i okt.. men jag får iaf träffa honom en kort stund innan....
sen ska jag bara vänta!
jag kommer nog få kämpa lite för att vinna honom...
men det är väl halva nöjet antar jag ....

Emil, du och jag...♥
Det kommer bli så jävla underbart.. alltihopa!
vi ska uppleva allt...





Kommentarer
Postat av: Madeleine

ahahahahahahahaha SÅ SNYGGGGG ÄR JAG: hahahahahahhaha ja dör.

2007-07-15 @ 04:57:16
URL: http://minadagligabekymmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0