Helloooo sweeeeeeets!

SÅÅÅÅÅ.. nu är jag 20 =)
sjuuuuuuukt rolig kväll!
blev överraskad av Madde och alexandra när jag kom hem..
ballonger & serpentiner överallt!! haha..
oså rosévin :D

sen va det fest!
Madde köpte helrör på platens, det vart lite för mkt redbull vodka dääär;)
höjdpunkten på kvällen var när jag fick ett meddelande..
på det stog det:
"Hello sweets. happy birthday to you! many kisses Marco"

iiiiiihhh, Nina började gråta glädjetårar direkt.
Gud så glad jag vart!

det va fylleslag heeeela den natten!
Madde vart toooookfull..haha..grät, hånglade runt, ramlade, prata allt förutom svenska..
haha!
Jag deckade ganska mkt i soffan..

bla bla..
skriver sen kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0