fiiiiiix me

mitt motto är ååååt helvete just nu...

fast allt annat är skapligt bra...
hade en treevlans kväll med Talin..
sen vart jag lite depp, fick den där känslan av behov av en pv...

Men vaknade av en helt annan känsla..
Kände mig starkare än nånsin =)

Just nu känner jag mig tjock och efterbliven...
har inte rört på mig på heeela dagen...
men snart börjar bachelor rome..
kanske tar en promenix efter det... eller inte...
veckan får jämna ut det.. inget kommer ju faktiskt ner i min mage förutom nutrillet just nu...


panik på jobbet... ligger typ 2 veckor efter med allt...
säsongsstart om en vecka... jag har knappt börjar hänga.....
men den här veckan får bara handla om jobb....jobba över varje kväll:(

sen är de fredag...=)

Velvet - fix me




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0