we can keep each other warm

det är lustigt, alltid alltid drömmer man om det omöjliga.

alltid alltid är omöjliga mest attraktivt.

fast igentligen, vad är så speciellt?
vet verkligen inte varför jag tar det så långt upp, varför jag smälter så fort jag tänker.
det är tydligen nått som vunnit mitt intresse för alltid.

kal kommer och hälsar på i lkpg.
ska bli kul att träffa honom. 4 månader sen nu.
har blivit ganska förändrad på dom 4 månaderna. låt mig bara förbli så.

ska börja kolla jobb isthlm & göteborg nu.. iaf skicka in ansökan!
några månader med nya chefen bara :) sen sätter jag igång!

O herreguuud, jag fick virus på min dator igår.. men märkte det inte förns idag efter jobbet..
grät tårar när det hela tiden ploppade upp varningsskyltar!
usch så rädd jag va. alla kort och allt på datorn ju!
Men madde räddade allt genom telefonen.guidade mig genom hela processen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0