Everybody leaves

Fredrik fick jobbet i Sthlm..
Samtidigt som jag är överlycklig för hans skull, så gör det så ont.
Vill inte att han ska försvinna ur min vardag. . .
Han är min bästa vän i många lägen...
När han ringde och berättade skrek jag och stog i lågor..
men så fort vi la på fattade jag vad som skulle hända.. han ska verkligen flytta härifrån..
ooh, alla lämnar . . .

aldrig lärt känna en människa så djupt på så kort tid..
Han är en av de finaste människorna jag känner.
tack för allt du sagt och gjort.

okej..
nu har jag träffat fredrik...
jag kommer snart..
vi ska dela lägenhet=)=)
jag ringer stefan i veckan ;)
love u baby


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du åker ingenstans utan mig.. jag följer med, vi tre delar lägenhet ;) hehe.. Please don´t leave me, youre the greatest part of my life..

2007-02-22 @ 09:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0