och på dom minuterna försvann allt.

no words can describe what i feel now.
jag är tom.. tom tom tom...
min äldsta och bästa barndomsvän satte på min största kärlek inatt..
så ääääääre...
illa, äckligt, sorgligt, .. jaaaa.. finns så många fina ord för de här..
att vi bor i en sån liten stad så att sätta på nån kan göra en annan person så illa...
Det är äckligt.

Och på några minuter tog hon halva mitt hjärta, och den enda lilla drömmen jag levde för..
Jag hoppas verkligen att han och det ni gjorde va värt det här.
För jag kan nog aldrig se henne igen.

inte han?! välj vem du vill, men inte han?




nu vill jag gräva ett stoooort hål...
men om det är jag, henne eller honom jag vill se där i vet jag inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0