att så lite kan....

hej liv?
Tappade min plånbok i fredas...
va kalas och ringde Madde i barcelona som fick spärra mitt kort =)
tack hjärtat !
Sen vart jag sjuk..och är det fortf.. känner mig nästan döende...
hela min kind känns uppsvullen.. kan inte äta, bara dricka genom sugrör..
stackars mig.. det enda positiva med allt är att jag kanske tappar några kilo till =) haha...
25 dagar kvar till nyår..
lääängtar ihjäl mig...
Davve och jag drar dit den 29/12..
Träffa Madde..som jag iof träffar på julafton o juldagen..men endå! =)
O sen träffa Johannes :):)
mm, längtar ihjäl mig...

annars har jag bara ångest över allt....
vet inte riktigt hur jag ska göra med nått...
Kanske betala tillbaka lite pengar till Pappa.. o sen börja leva ett roligare liv kanske?
bort från Motala, och bort från Linkan....




Kommentarer
Postat av: sanna

Hemma i helgen. Du kan längta efter nyår bäst du vill, men jag längtar efter dig :) HOPPAS du är ledig i helgen nått så jag får träffa dig!

2007-12-05 @ 12:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0