somethings will never end.

katastrof mkt att göra på jobbet..
stressar ihjäl mig.. imorrn skulle jag haft sovmorgon men nej. till H&M i stan o hämta papper osv..
sen till jobbet... schleeeeeeeeeeet . . .

Utgången med Emmie va fruktansvärt lyckad!
Haha, guuuud så kul det va :D

söndagen va seg seg seg... natten va lång.. och mysig :)

fikade med bengis ikväll...
mkt prat och stora toasts =)

Haha, när man ser som värst ut, då ska man träffa nån man alltid vill träffa när man gör iordning sig extra..
Men men.. nu va de gjort iaf...

och jag har insett en INTE  bra grej..
jagvilljagvilljagvilljagvilljagvill....
alltid sånt jag inte kan få..
give me some luck and happiness tack!

sova sova, jobba jobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0