Intuition

ledig dag.. vaknade alldeles för sent..
men har städat och gjort fint..
tack vare Talin ser det ut som ett hem nu..
men hyllor och tavlor på väggarna :)

Men jag blir snart sjukt deprimerad.. de måste hända nått snart...
annars vet jag inte riktigt vad jag gör..
nått som får mig att bli lite glad, och får mig att komma på andra tankar....
allt är inte omöjligt, men väääldigt vääldigt mkt.

I want you, even after I'm gone.


faaaan ... det skulle icke gå så här långt... igen....

haha, jag blir såååå trött...
snart ska jag nog flytta...
Jag vill till min fredrik i sthlm.. jag tror verkligen det...

start all over...
vill verkligen.. så gööööör det nu!

ska snart kolla på en lägenhet i vasastan.. alldeles för liten...
har missat tre bestämda visningar med honom..
men han ger eeendåå inte upp.. ringer på jobbet, hem & mobilen..
så får gå dit, sticka in huvudet. och neeeej tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0