Don't even recognize the ways you hurt me

Jag jobbar ihjäl mig.
Meen jag äääälskar mitt jobb..
Nu har jag kommit på hur kul de är=)
soffy o jag har kämpat som idioter de här veckorna...
Jag hängde pojk+flick på tre dagar.
Och hela Dam på 2 =)
faktiskt riktigt stolt :$

Men på fredag är de iaf säsongsstart.. linda & kristine från sthlms regionen kommer fredag morron o ska kolla
igenom hela butiken..
aaah, positiv feedback Tack!


annars.. nee...
tänker bara jobb.. försöker iaf.
vill va snäll mot mig själv och försöka hjälpa mig själv att inte hamna där igen!
får se hur det går..

ler lite åt tanken endå.


korfu i slutet av augusti..
måste se till att jag får ledigt..
Maddes & min partyvecka 2 då!


uppd.

Haha.. satt och läste gamla gamla dagboksinlägg..!!
Guuuud så ledsen jag va =(

o alla små "dikter" (meningar ur låtar) som man tyckte va såååå fina då..
jag skrattar seriöst ihjäl mig..
o de va endå inte såå längesen...
fast självklart va jag ledsen och sårad.. men endå...hahahahah

hade skrivit om låten mariah Careys låt whenever you call..

satte på den.. sjukt, men jag ryser fortf..


=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0