Det är såå vi gör det hääär

Emmies 20 årsdag idag=)
mysig sådan..
Sen vet jag inte riktigt hur den slutade :P mest i katastrof. att jag alltid ska göra det så svårt för mig ? haha?
Riktigt bra kväll...

I fredags hade Madde utflyttningsfest.
Trevligt va det.

varför vi sen åkte till Bestorp är ju en fråga...
sen till stan.. också ovärt.
sen drog jag hem en stackars =)
pratade & pratade..
fick ur mig mkt...
vi sov till kl 3 typ..

sen va det slaaaapp hela dagen...
osv osv...

nu ska jag iaf inse att de inte är så viktigt hur jag beter mig, eller hur jag ska säga allt på rätt sätt...
Jag ska bara glömma...för såå viktig kan du inte va...lr joo.. men ska försöka få bort det...



sen att jag alltid gör fel.. de spelar liksom ingen roll va det handlar om eller vaaad jag gör..
fel fel..för det är bestämt så sen långt innan...
Fast nee, jag har inte gjort nått fel, eller olustigt.. väljer bara min väg. som andra väljer sin.


nån får gärna ge mig en katt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0