walk a mile in my shoes

Amy winehouse - Rehab är farligt skön.
Hata den i början.
men efter några ggr på jobbet kan jag inte sluta älska den.

Utbildningen är riktigt påfrestande just nu. bara 7 dagar kvar på den nu.
Och det kmr nog va de sju värsta och stressigaste dagarna i mitt liv.
Har inte riktigt hållt min deadline den här veckan.
Började hänga dam(everyday-avdelningen) i måndags.. och vi är inte ens halvklara.
Lyftet kom imorse, JAG SLÄPPTE IN DOM. ströp mig själv lite
och sprang allt jag hade (i mina nya klackar som för övrigt är för höga för mig) ner för trappan
och kastade runt med alla kläder som låg överallt...
men vi fick vg iaf.. men alla dåliga punkter låg på dam =/
Men man lär sig av allt.

nästa vecka ska jag och sofie hålla i de stora morgonmötena. jag tis & ons. och sofie tors & fre.
fyyyy vad jobbigt sånt är...
Men, kan bara hoppas på att jag har växt så pass mkt att jag klarar mig fint endå.


mkt jobb skrivet känner jag = )

men det är det jag lever för just nu.
fått motalaschemat.. riktigt slappt.
och äntligen börjar jag komma i form igen.
kan snart knäppa knapparna i dom små små svarta ;)

kärlek?
haha, kmr knappt ihåg vad det är.......


ge mig en katt. en perser tack. nu tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0