release me

jag vill va en sån som tänker liiiite längre och liiiite djupare än alla andra..
kan göra det ibland.. men då kommer jag på mig själv, skrattar då och frågar mig själv vad jag håller på med.
jag har alltid tänkt
"onödigt o gå djupare än vad jag igentligen orkar med, bara slös med energi"
typ så. tänker man efter riktigt noga och djupt. så brukar man komma fram till frågor som
"vaaarför gör jag det jag gör?"
"blir det inte roligare än så här?"
"är det så här mitt liv ska se ut?"
"jag är heeeeeelt ensam"

osv osv...


idag jobbade jag, fast jag va lite lite seg efter gårdagens vin och förlust mot modo.
Men idag gick det iof riktigt bra.
jag måste bara lära mig att ta mer kontroll..
"ta för dig mer Nina" "tro på dig själv"
iihh? ska jag säga vad människor som jobbat där i 30 vad de ska göra?
JA DET SKA JAG!!!!!!
blir sjukt trött på mig själv..
men fy vad jag har vuxit de senaste veckorna.
jag tar för mig mer, yeees... o mitt självförtroende är snart på topp.. jag är stark... haha oh yes.
väldigt krävande jobb jag har skaffat mig..och ett väldigt seriöst sådant. så mkt ansvar att jag nästan blir rädd...
men jag ska klara det! :)

fick tillbaka 5500 på skatten! man tackar.. så hej sista minuten resan på semestern.
3-4 maj ska jag & sofie på ledarskapskurs i malmö. Bo på Clarions.. hej minibar och hej malmö!

Jag vill va själv.. men ha lite närhet bara.
jag är trött på allting här.


kl är 22,28 och jag ska snart sova... en fredag =/
men ska va på jobbet kl 08,45 imorrn!
aldrig jobbat en lördag i city=) kanske blir kul.. lr nått..
sen ska jag kramas med Madeleine och kolla match.
sen bli redlös... o söndag blir en gullig bakisdag.
sen börjar ännu mer allvar.


ska börja lära känna mig själv nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0