kåålof

torsdagskväll.
extreeeemt trött.
men mår endå så bra.
kände för ett tag sen att jag verkligen behövde hitta mig själv.
Jobbet kräver att jag verkligen "växer upp". har så väldigt mkt ansvar nu.
"aaallt handlar om komunikation & ledarskap vännen"
Men oj sooom jag har hittat mig själv och vuxit.
och oooj vad jag tjatar om det... men det är väldigt sant.
skulle nog kunna hålla tal inför tusentals människor.. bara jag hade nått vettigt att säga =)
En sån sak jag aldrig skulle kunna innan.
Men nu så.
Ska på kurs i malmö som handlar om just sånt.. i två hela dagar ska vi hålla föredrag om saker.
Vi får ett papper med ämnen vi ska prata om. stå på en scen och prata inför en stoooor grupp människor.
ska bli sååå kul och nervöst.

Nu är det bara det yttre kvar. klippa/färga håret.
Fixa kroppen inför sommarn.
Sen en ny sommargarderob.
Men med mina räkningar kan det nog få vänta ett tag.
el på 1250.-  huuuur?
bara att betala och se glad ut.
Fixa till hemmet lite också.. tappade motivationen för ett tag sen.

oh, ringde gamla jobbet (tornby) idag. Anne svarade. sååå skönt o prata med henne.
Fest den 5 maj hemma hos BM. riktigt härligt att höra att de fortf tänker på mig :)


såja. skrivit av mig lite.

btw, tack peter (pappa) för att du finns :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0