fiiinaaalveckan!

lustigt med människor som inte kan skilja på mitt och ditt.
oh, bara o vänta på nya kortet..lööön snart ju =(
sen va jag tvungen o spärra och beställa ett nytt personalkort.. fy vad jobbigt :(
Lördagen va riktigt kul innan nån va fattig och snodde min plånbok.
först hemma med erik & pix.
sen johan och firade 24års dag. sen carro, vin och massa prat:)
sen till sofie, jossan osv från jobbet.
sen till förfesten som inte va bra för varken mig eller emelie.
Hennes väska och min plånbok :(

gick till blue heaven endå. letade efter ansikten vi sett på förfesten, men de gick inget vidare.
Pappa va som tur va ute.. på blue heaven av alla ställen. haha.
fick pengar och en kram. bråkade lite också dock. mest för att båda hade druckit för mkt. =)

sen vart jag nykter och kände plötsligt mitt skoskav.. hade blött ner hela min sko och hela byxkanten.
Men inte grät jag för det.
va bara allmänt ledsen. ville ha lite tröst också såklart. men icke icke . . =)

SISTA VECKAN PÅ UTBILDNINGEN.
FYYYY VA KUL! håller på med en stor stor omhängning. inför sommarkampanjen.
jag planerar, styr upp, delegerar arbete och hänger :) så kul!
meeen, imorrn vill jag inte leva. tänk på mig 09,50 när jag har uppstart med vääldigt många människor.
H&m:s personal. oh.. fyyy.. gud ge mig styrka säger jag.
har verkligen lagt ner många timmars tänkande åt att komma på vad jag ska ha på mig. mest för att inte mitt röda ansikte ska synas..
men, ska tänka på personen jag alltid tänker på när jag ska komma bort från pinsamheter och annat läskigt :)


image6

haha verkligen ingen bild jag är stolt över! haha..
MEN, då va jag smal :(
mitt mål nu igen =)

nu sova.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

vinögda jävel :p

2007-04-23 @ 23:25:46
URL: http://minadagligabekymmer.blogg.se
Postat av: Caroline.

Du är så vacker mitt hjärta!!

2007-04-24 @ 12:50:16
URL: http://www.CarolinesTankar.blogg.se
Postat av: Madeleine

hahaha, jag letar inte efter felen. du kan ju inte säga att d e fel att vara vinögd. fan vilken diskriminering för alla stackars vinögda jävlar :) .. ja klagar inte ofta, du har massa fiiina bilder på dig själv!

2007-04-25 @ 09:23:46
URL: http://minadagligabekymmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0