aaeefyy

sjuk lååånghelg.. men riktigt lyckad!
mysigt o komma hem till ekängen i några timmar! bli lite omhändertagen av mammis o pappis =)
torsdags vart det platå, ganska oplanerat.. men sjukt kul.. Carro och jag gick in nyktra.. och kom ut fullast av alla :)
lustig men myyysig natt.

fredag, bakisdag . . . minns den seriöst knappt???
lördag, ekängen, sen hem till johan..drack för mkt och kollade på den sorgligaste men finaste filmen "dagboken" .
jätte oseriöst åkte vi till maddes jobb och drack för många och äckliga drinkar.. äggsmaken sitter fortf i halsen.!!
sen till ljungsbro på "efterfest"  .. och säga vad man vill om det . . . . . .
Så imorse fick johan komma och hämta mig lååångt ute i ljungsbro...
sen åkte vi drive thrue på mcd.. som för övrigt vad det godaste och behövligaste jag ätit på länge:)
sen bakisdag hos Madde med ÄNNU mer mat och äckliga påskägg.


Jag vill och orkar inte ha ett seriöst jobb just nu?!
bläää:(
på Onsdag ska jag & sofie på ekonomikurs i eskilstuna.. ganska intressant iof.. men sen kommer allvaret igen..
oh, jag är trött?

och jag blir bara tjockare och tjockare för varje dag som går?
beach 2007 får aldrig komma?


linserna har förstört mina ögon.. hej glasögon?

oh, jag är trött på allt?
jag vill inte flytta?
vaaaaaaaad vill jag?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0