fade away

trivs underbart på jobbet mitt!
underbart roliga människor, som riktigt stöttar mig :) fredrik är en riktig stjärna!
Och annie (chefen) vet hur det är att få hjärtat brustet.. " Nina helt seriöst, om han VERKLIGEN hade tagit er seriöst, och VERKLIGEN VERKLIGEN älskat dig så mkt som han säger. så hade han ALDRIG flyttat utan dig. han hade sagt att han inte skulle klara sig utan dig vid hans sida."

riktigt hårda ord. men ibland är sanningen hård att höra.
nästan läskigt att hon sa just sådär. för precis det där har jag gått och tänkt. och det stämmer.
hon fråga mig hur jag skulle gjort i hans ställe. och självklart blev svaret annorlunda.
och vi kom fram till att vi älskade varandra annorlunda.

och om en människa som jag älskar så djupt inte blir glad för att jag ringer, trotts att vi bor 30 mil från varran. inte har några planer på att komma hem och hälsa på mig. Inte frågar hur jag mår. Inte mår dåligt över situationen, inte frågar när jag kommer nästa gång. .
då är inte min kärlek besvarad, så enkelt är det.

han har ingen aning om hur jag mår, ingen aning om vad jag går igenom varje dag.
det gör mig så äckligt jävla arg att jag ska gå här och må dåligt, inte känna att någonting är kul.
vakna varje morgon och veta att den här dagen blir lika dan som alla andra. 

oh jag vill så gärna bara kunna gå vidare, va stark. men hur jag än vrider och vänder på det vill jag bara va med honom.

thank´s for acting like you care.



 

Kommentarer
Postat av: madeleine

lart dig tycka om just hold me know nu? :) du borjar fa bra smak.

2006-09-24 @ 05:05:54
URL: http://minadagligabekymmer.blogg.se
Postat av: Madeleine

haha nee sa ere itne ritkigt . overreagera inte nu!! .. haha.. horde att dy skulle flytta ihop me camilla ? fan va skoj :D .. hur gar allt me kalle o de da? saknar dig med sjukt mkt. har massa att ta igen i december!!!! .. ring nan da? alskar dig!

2006-10-15 @ 17:52:49
URL: http://minadagligabekymmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0