yeyeyeye

Ny dator idag, så jag va ju tvungen o ta mig tid för att skriva lite, testa tangentbordet osv ;)
allt är braaaoooo typ. jobbar as usuall. men de är rätt kul endå. fått mkt ansvar, egen ansvarsdel på damavdelningen.. modern classic!! kul =)
jobbar med min sjukt roliga vän fredrik. skulle INTE klara mig utan honom där ;)

har vart upp och ner ett tag nu.. massor som hänt.. osv bläää.
Men NUUU är jag på g igen =)
känns riktigt skönt. fattas bara att madeleine ska komma hem o festa med mig.
går helt enkelt inte utan henne...

tiden gåååår. har ingen som helst aning om vad jag vill, eller vad som kommer hända!
det pirrar lite i kroppen just nu =)
kan inte säga varför, vet inte helt enkelt..
men de känns bra!

måste se det positiva i allt jobbigt. när nånting tar slut börjar alltid nått nytt!

jag älskar, men vill inte ge upp mitt liv för det.
no no. livet går vidare.
så känner jag nu för tillfället. hehe.
känner antagligen inte som några dagar. men det är då det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0