take another little piece !

Love, didn't I give you everything that a woman possibly can?

Take another little piece of my heart now, baby!
break it!
Break another little piece of my heart now, baby.
Have another little piece of my heart now, baby,
You know you got it if it makes you feel good,

You're out on the streets looking good,
Baby deep down in your heart well you know it ain't right,
You never, ever hear me, ever hear me when I cry,
Babe, I cry all the time!
And each time I tell myself that I, well I can't stand the pain,
But when you hold me in your arms, I'll tell my self once again.
Take another little piece of my heart now,
Have another little piece of my heart now, baby.

exakt så ja.

flytt snart.
skönt, make a new begining.
hoppas allt är klart tills madde kommer hem.! KOM HEM!
helvete vad jag saknar henne. idag är det 45 dagar kvar tills hon är här hemma hos Nina igen =)
behöver henne för att få lite stake i mig.. oj? lät fel ;) haha.
menar att jag mår bättre och blir starkare psykiskt när jag är med henne :)

trallalalala... love my jobb. freddan o jag !



Kommentarer
Postat av: Madeleine

har ja bara 45 dagar kvar?? herregud vad tiden gar fort, fan ja har ju massor att gora!!! hur gare me flytten o allt, horde att de va lite strul me inflyttningsdatum osv? harligt att du far nystart i ditt liv!!! leker mest me pierre o idah om dagarna.mys! saknar dig! kan du riiiinga nan dag??? pusss

2006-10-19 @ 10:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0