could have been so right

jaa, och vi ska alltid va roliga Nina !
japp, alltid ;)
o jobbet jag ALDRIG nämner . . trivs som fisken. för tillfället!
känns iof som jag bara är där för att komma nån annanstans.
Men livet får ju inte sluta för det!
imorrn är det jobb som gäller, söndag och humöret går alltid ut över dom sista 17,05 kunderna!
sen halv sex är det lägenhetkollning som gäller!
och jag hoppas verkligen att den är fiiin, får då är den min!
en 2a bakom folkunga!
sen blir jag vuxen =)
jag jobbar stenhårt för att få bort allting som på nått sätt får mig att må dåligt och att det på sitt sätt låter det gå ut över mitt jobb.
MEN det är svårt OCH hårt att släppa allt.
men jag skaaaaa bli stark och nån dag släppa det!
viiiisst vet du!

det som trycker ner mig, och får mig att må dåligt, det är sånt som jag ska sparka så långt bort från mig som möjligt. det har Annie lärt mig ;)
jag ska jag ska jag ska!!!!!!
sluta va så känslosam och ta tag i dig själv! hm, yes i will!

så nu avslutar vi skriveriet och fortsätter va stark ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0