before you tell him good bye.

ledig idag, och va gör man? INGENTING!
hatar att va ledig!
blir för mkt tänk då .

jaha, om en månad bor jag på westmansgatan =) känns underbart!
hade aldrig kunnat tänka mig att jag skulle ha en så perfekt lägenhet!
den är fööör fin!
när vi va och titta på den kändes allt så perfekt.
tills vi gick in i sovrummet. där stog deras dubbelsäng.
och Elin som bor där nu sa: jaa, de blir ett litet rum om man ska ha en dubbelsäng. de är väl det som är problemet.
hehe, INTE för miiig! då kändes det i hjärtat, då kändes det verkligen att vi inte är nära varandra längre.
och tanken på att i det rummet kommer inte han att ligga.
och tanken på att kanske nån annan än han kommer ligga där ger mig en känsla av panik.
jag tänker nu, att jag aldrig skulle komma i närheten av nån annan, röra någon annan än kal finns inte.
Men det kommer en dag då jag lär göra det. och deeen dagen vill jag inte va med om.
för dååå får jag det bevisat att det inte va vi för alltid.

jag är överlycklig för miiitt nya hem.
men du kommer alltid fattas där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0