you must not know about me

irreplaceable ?
kanske. ganska mycket kanske.

lägenheten är min, bara min.
usch de blir mycket pengar. meeeen. de blir nog bra.
jobbet är skit för det mesta. inte många mornar man vaknar och känner för att gå dit.
Men, ibland är man ju ledig :)
längtar så jääävla mycket tills min madeleine kommer hem.
FY vilka äventyr vi ska ha ;)
Nu är jag din, och bara din. blir inte några mer hemmakvällar, inget mer tofflande.
kan ju försöka se nått positivt i det också.. även om det är ganska svårt.

min dröm blev aldrig sann.
men efter hans beteende dom senaste veckorna så vet jag inte om jag ens vill att den nånsin skulle bli sann.

jag vill ha min känsla i magen tillbaka.
vill ha tillbaka dom sista minuterna på jobbet då jag visste att jag skulle få komma hem till dig.
jag vill ha dom sena mornarna med dig i sängen tillbaka.
vill ha alla tråkiga söndagar med 4 filmer och oss fastklistrade i soffan.
vill stå i ditt kök igen och försöka va sur medans du slår mina armar gula och blåa.
vill knöla ner mig i ditt knä när du sitter på den lilla lilla stolen framför datorn.
vill stå i din dusch med dig och skratta åt ingenting, vill till och med höra när du mobbar mina fötter igen.
vill ligga kvar i sängen och vänta på att du ska kasta dig på mig och säga hej då.
vill komma in genom dörren och känna lukten av dig.
 vill känna din hand i min igen.




but i guess it´s time to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0