Nina&kal

man ser så mkt.
man hör så mkt.
meen. man upplever så mkt mkt mer.
det jag hade med honom finns ingen som kan ta ifrån mig.
det är bara tiden som tog ifrån mig allt.
för varje dag som går känner jag att jag förlorar honom mer och mer.
varje dag går åt att tänka på varje minut vi hade.
alla stunder vi skrattade, alla stunder vi bara låg och tittade film. då han låg och pillade i mitt hår.
inga fingrar kommer nånsin passa så bra som dina i mitt hår.
jag ville aldrig att det skulle ta slut. ingen kommer nånsin ta din plats.
även fast han behandlar mig som skit just nu. så är jag svag och älskar honom mer än nånsin.

du va mitt allt.kal

Kommentarer
Postat av: Madeleine

alsklng. for din skull hoppas ja aren gar fort och att han snart flyttar hem igen , sa ni kan fortsatta erat liv.

2006-11-27 @ 11:43:20
URL: http://minadagligabekymmer.blogg.se
Postat av: Madeleine

alsklng. for din skull hoppas ja aren gar fort och att han snart flyttar hem igen , sa ni kan fortsatta erat liv.

2006-11-27 @ 11:43:21
URL: http://minadagligabekymmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0