And forget your face, I swear I will !

ledig dag. orkar inte ens sätta en toffs i håret =)
Men ska ta mig i kragen och fina till mig lite snart ;)
den här dagen har jag spenderat med min kaffekopp och filosoferat lite.
GUD vilka minnen jag har, vii har =) *skrattar*
hur galet som helst!
7:an får mig att på ett sätt att skämmas som en åsna. men endå ångrar jag INGENTING.
Alexandra och jag inskaffade oss buffalopjux, savannbyxor som knappt gick upp över rumpan.
Mitt kända MÖRKbruna läppstift, alexandras myycket sexiga nikebyxor =)
hosta som galningar på rasten, la ner hela vår själ i att försöka röka på rätt sätt.
gick på fester, drack 3,5 och kunde knappt stå på benen.
kitsch va vårat paradis!
lärde känna "tuffa" människor, bla bengan, desse, alla supercoola nior!
HAHAH. gud så kul, igentligen!

halva sjuan & åttan va kärlek.
Laci & Alexandra, Nina & Pelle, oså gänget!
fina fina minnen :)

nian vart liiiite annorlunda.
Madde den pärlan byggde upp partymänniskan inom mig =)
så mkt som har hänt att jag inte ens kan försöka nämna det här! haha.
men klart den bästa tiden i mitt liv!

Nu är jag vuxen, jobbar för fullt, inskaffat mig lägenhet.
mognat väldigt mycket.
Carro sa väldigt fina saker till mig, som jag verkligen tog åt mig av. tack vännen! :)
Jag känner mig helt klart bra, väldigt bra!

snart är Madeleine hemma igen.
Då är det fest!

btw, Gavin Degraw - Chariot. kan lyssna på den 1500 ggr.. den gör mig fortf lika glad ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0