To far away

Studentkryssning imorrn, riktigt kuuuuul.
Har handlat min outfit nu.
Två par jeans, ett linne och ett par riktigt fiiina stövlar. Har trånat efter dom i en månad nu. och äääntligen blev dom mina.. eller inte riktigt.. men mamma står utanför gränden imorrn när det öppnar och spriinger och köper dom =) "du måste ju få din sovmorgon nina" haha tack mamma :)

Saknar min kal ganska rejält.. han är i umeå och hänger =)




Natasha Thomas - It´s over now.
Fin låt, som ägnades till en fin människa.
Låten har stått på hela dagen, och minnena har snurrat runt i huvudet.
Haha, herregud så kul vi har haft.
Och när hon skulle lämna mig för kos, de va sjukt, för de kändes som vi aldrig skulle ses igen.
Då hade jag camilla som fick trösta mig och försäkra mig om att vi snart skulle ses igen.
Och de gjorde vi, vi spendera 2 veckor på kos tillsammans. Min första resa själv utan päron :)

Kvällen vi satt under hennes spis och rökte ihjäl oss på cigaretter och hon sniffade sönder sig på peppar och aromat för att jag inte mådde så bra i magen .. jag gav henne nästan en stroke =)
Våra dåliga magar på en balkong i Malmö..
alla gånger vi har sprungit till bussen för fulla och överpackade med saker..
alla skratt, alla tårar.
älskar henne hur hur hur mycke som helst.

ingen vän höjer handen och slår. har ingen förklaring.
men jag älskar henne så att det gör ont.
Och att såra henne svider som salt i ett sår.

förlåt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0