i just have to jump down there after you.

Tillbaks på H&m, känns inte för kul. Tanken på att jag ska vara där i 10 veckor till
får mig nästan att fälla en tår. OCH tanken på att tillbringa min sommar där får mig attt fälla fler tårar.
MEN, i sommar får jag betalt för att stå i kassan och le.

Det känns ganska sjukt att jag tar studenten om ungefär 12 veckor.
Jag är taggad som fan inför den dagen, men inte inför dagen efter och inte heller de kommande åren.
Har verkligen INGEN ANING om vad jag vill göra med mitt liv, vad jag vill prestera and so on.
Jag vet att jag vill resa, men det hinner jag göra, har liksom hela mitt liv på mig.
Ganska fylld med ångest . .

har kommit på att inga minnen är lätta att hantera.
Jobbiga minnen glömmer man aldrig, ligger som ett öppet sår.
"Bra" minnen glömms lättare, och så fort man tänker på dom så vill man tilbaks, men det är ju omöjligt.
såå inga minnen är som sagt lätta att hantera :)

-: borttaget :-



you are, and will always be my angel . .
if you´ll jump, I´ll jump.



Kommentarer
Postat av: Nina

Haha, och vem kunde tänka sig att jag fortf är kvar? såhär 3 år efter.. utbildat mig till vm tom.. haha.. ja herregud.. så vart det.

2008-10-20 @ 18:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0