bye love

OH, ge mig skolan tillbaka..
vaaar är min klaaass?  studentkryssningen, studentveckan .  de va oslagbart! haha . . .
den här sommarn har bara gått åt till att jobba. Har KNAPPT gjort nått annat.
öland, västervik osv med kal, my partygirl josefine osv =) 
Men endå?
alla planer vi hade? alla mina vänner?! har knappt sett några av dom?

och vaaad ska jag göra sen?
ingenting lockar?
och jag hatar mig själv för att jag har varit så puckad i skolan dom senaste 6 åren . .
Fy vad jag ångrar det nu. mina val är ganska så begränsade. vill riva av mig håret när jag tänker på det.
aja, man lär sig . .
Vill jag va kvar på h&m? vet inte?
kanske i nån annan stad.

en sak jag har kommit på att jag måste bli bättre på är att tänka på mig,
måste göra saker från mitt perspektiv . måste tänka på att det är JAG  som styr mitt liv, ingen annan gör det åt mig . . . och herregud. måste bli starkare känslomässigt.

Jag tar mig i handen och vinkar hejdå till kärleken.
always remember you  . . who knows, vi kanske ses igen . .
 
undrar när jag ska ta in det i huvudet?
de kommer nog .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0