Tankarna är spridda

Nina vad vill du göra med ditt liv ?
- eh, jaa.. jag vet inte riktigt, eller allså joo jag vet väl, eller funderar ju oså..

aa just de . THIS is my life, these are my dreams.
vill ganska mycket, men måste väl också se realistiskt på det.
Har en del ganska tråkiga framtidsplaner också.
det beror väl på vart jag står när jag väl är där . . . eller nått ?
Har ingen speciell livsglädje just nu.
Är väl den slags människa som måste ha trygghet hela tiden.
Eller, nee.. eller JOO, de är riktigt sant.
Vill inte känna så, vill kunna bara dra låångt långt bort.
inte tänka på nått annat än att bara ha kul.
Men jag tänker för mycket hela tiden.

Nee, jag vet faktiskt inte vad jag vill göra med mitt liv.
Men det är HELA mitt liv.. bara för att jag tar studenten så behöver jag inte ha dom svaren än.

tar det mer som det kommer.

Imorrn ska jag till platens med lis, marie alex och emmie + deras klass =)
festligt.

min trygghet är du .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0