sida vid sida

den sidan eller andra sidan ?

Jag ser vad jag ser, jag hör vad jag hör. Men står svarslös med händerna pekade ner mot marken.
hjärtat brister lite mer för varje gång jag ser tårar rinna ner för hennes kinder.
Så hjälplös och så tom. förtjänar så mkt mera, värme och kärlek från nån som verkligen förtjänar henne.
Vill alla väl, och har inget ont i sig. Världens finaste människa.


och som mycket annat. bla bla.

tråkig vecka. h&m hela tiden . blir ju så sjukt trött i fötterna .
lägger upp alla problem och alla saker som gör ont på en hylla.
Hoppas väl på nått patetiskt sätt att det löser sig av sig självt när det ligger uppskjutet.

så jobbigt när man verkligen vill ställa en sak till rätta, verkligen verkligen vill hjälpa ..
Men inte på nått sätt, ingen som helst lösning på problemet har man .
så frustrerande att bara se såret bli större och större framför ögonen .


annars är allt lugnt, tiden rinner iväg och snart SNART tar vi studenten =)


Slutord : Mamma är den finaste människan jag vet .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0