Losing

Is this all of me
Is there nothing more of me than this
I would rather be
one of the faces that you'll miss,
do you care, well I don't know ?
I'm struggling not to let go..
Won't you lift me up
Lift me up or else I'll never stop
Don't you leave me alone
I've been through hell now show me heaven . . .

hjärtesår . .
Hur ska jag njuta av tiden tillsammans med dig, när jag inte vet om den kommer hålla längre än till sommaren ? Ska jag gå omkring och bara leva på hoppet om att allt kommer bli bra tillslut?
jag vill INTE va beronde av nån annans val. av nån annans öde .
önskar kanske att du kunde dela med dig av dina planer, att du kanske kunde ägna en liten tanke åt att jag blir lidande av det här.  DU KUNDE KANSKE HA TÄNKT LITE ?!?!

Men Nej. därför blickar jag framåt och tar vara på MIN tid.

De här är min sommar, 
ska försöka reda ut mina problem, må bra och leeva . .

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0