feeling feelings

sätta sig ner och riktigt känna efter hur man känner.
sätta sig ner och verkligen tänka över hur man visar det man känner.
sätta sig ner och erkänna för sig själv att jag är livrädd för att få hjärtat brustet.
vet inte om det är förklaringen på mitt beteénde, varför jag kan vända helt och bli elak.
för innerst inne vet jag inte själv vad jag gör när jag väl är så.

Att ha det jag vill ha känns lite overkligt, alltihopa känns ganska overkligt.
För jag är kär, och jag får höra varje dag att han känner likadant.
Men det spelar ingen roll hur många gånger han säger det till mig, det går ändå aldrig in i mitt huvud.
Måste på nått sätt ha bekräftelse på det hela tiden, och det kan nog bli ganska påfrestande.
Jag vill hela tiden försäkra mig om att det är han och jag.
Min svartsjuka har alltid varit över gränsen, men nu är den ohanterbar.
Det går inte bara ut över honom, utan över mig själv också.
Jag ödslar massor av tankar och energi på att tänka massor negativa tankar hela tiden.
Det kan förstöra hela dagar.

Jag kan aldrig vara nöjd över dagsläget, utan måste alltid ha mer, måste få allt att vara perfekt.

allt handlar nog om gamla erfarenheter, gamla sår osv.
Men det är gammalt, och jag hatar att det ska förstöra .
the past is the past .

Men nu har jag verkligen tänkt igenom och kommit på vad som kanske är anledningarna till att det är såhär.

Men nu ska jag ta nya tag och få det att bli bättre.

Every time that Im with you,
Can’t believe you share my world
But it’s real…
And every time that I hold you close to me
forever is all that I can see.
 From the very first time that I touched you,
couldn’t find the words to say
You set me free…
And every time that I kiss your lips
nothing ever tasted quite like this
 
It’s hard to breath without you .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0